whatsapp icon

Misafir Rehberi

Değerli Hastamız ve Ailesi,

Merkez Prime Hastanesi, alanında deneyimli sağlık kadrosuyla iyileşme sürecinizi hızlandırmak için mümkün olan en iyi sağlık hizmetini sunmayı amaçlamakta, gelişmiş tanı ve tedavi teknolojilerini kullanarak hizmet vermektedir.

Kendiniz ve sevdiklerinizin sağlığı için doğru ve güvenilir sağlık hizmetine ulaşmanın sizin için ne kadar kıymetli olduğunun farkındayız. Hastanemiz, bu bilinçle tüm sağlık gereksinimlerinize cevap verecek nitelikte ve multidisipliner yaklaşımla hizmet sağlamaktadır.

Sağlığınızı bize emanet ettiğiniz için teşekkür ederiz.

YATIŞ SÜRECİ

Yatış Günü

Hasta Yatış ve Taburcu İşlemleri Birimimiz, hastanemizin 1. katında bulunmaktadır. Hasta yatış işlemleriniz için hastanemiz 7/24 hizmet vermektedir. Resmî tatiller ve benzeri zamanlarda işlemlerinizi acil servislerimizde yaptırabilirsiniz.

Hasta yatış işlemleri için aşağıdaki belgeleri getirmeniz gereklidir:

  • Nüfus cüzdanı ya da ehliyet (T.C. Kimlik Numarası)
  • T.C. vatandaşı olmayanlar için pasaport 
  • Tıbbi belgeleriniz
  • Özel sigortalılar için sigorta kartı, doktordan alınan sigorta yatış onay formu

Tedavi Ücretlendirme Bilgisi

Hasta Yatış ve Taburcu İşlemleri Birimimiz, hastaya ve hasta yakınlarına, yatış süresince tedavi masrafları hakkında bilgi verir. Yatış süreciniz önceden planlandıysa yatış günü öncesinde ön provizyon işleminiz başlatılabilir. Sigortanız ile anlaşmalı olmamıza rağmen poliçe detaylarınızla ilgili olarak poliçenizin geçerli olduğu hastaneler veya hizmetler değişiklik gösterebilmektedir. Bu sebeple poliçenizin hastanemizde geçerliliği hakkında sigorta şirketinizle de görüşmenizi öneririz.

Yatış Süresince Konforunuz:

  • Hasta odalarımızın tamamı hasta ve hasta yakınlarının tüm temel ihtiyaçlarının karşılanabileceği şekilde tasarlanmış, konfor taleplerine göre standart, süit ve vip olarak ayrılmıştır.
  • Tüm odalarımızda özel banyo, televizyon ve kablosuz internet bağlantısı vardır, Otelcilik Hizmetleri Birimimiz diş fırçası, diş macunu, şampuan, çay ve kahve gibi ihtiyaçlarınızı da oda içerisinde bulundurmaktadır.
  • Yatağınızın arka panelinde bulunan kordonun ucundaki kırmızı düğmeye basarak ihtiyacınız halinde kat hemşirenizi çağırabilir, görsel paneli ile canlı konuşma hizmeti alabilirsiniz. Banyoda ise tuvaletin yanındaki kırmızı kordonu çekmeniz halinde kat hemşirelerimiz yardıma gelecektir.
  • Tuvalet ve banyolarımızın içerisinde ihtiyacınızı karşılayacak her türlü hijyen ürünleri mevcut olup 7 gün 24 saat sıcak su hizmetimiz bulunmaktadır. Temizlik işlemleri kat personelimiz tarafından günlük olarak hijyen kurallarına uygun şekilde titizlikle yapılmaktadır.
  • Hastanemizin wifi ağına ücretsiz olarak bağlanabilmek için Merkez Prime Guest ağını seçmelisiniz. Ardından karşınıza gelen ekrandan ad, soyad, T.C. Kimlik numaranızı ve doğum yılınızı girerek giriş yapabilirsiniz.
T.C. vatandaşı olmayan misafirlerimiz pasaport seçeneğini kullanmalıdır.
  • Odanızda bulunan klima sistemiyle ısıtma, soğutma ve havalandırma özelliklerini ayarlayabilirsiniz. Akıllı bina sistemimizde pencere açık konuma getirildiğinde klima sistemi devre dışı kalmaktadır. Pencere kapalı konuma getirildiğinde klima sistemi açık konuma otomatik olarak gelmektedir.
  • Doktorlarımız, yatan hasta katlarımızda hastalarını ziyaret ederek düzenli kontrollerini yapmaktadır. Bu kontrollerle hastanın ihtiyacı olan tedavi planlaması yapılmaktadır.
  • Odanızda bulunan minibar konseptinde soğuk içecekler ve atıştırmalıklar bulunmaktadır. İçerik ve ücret bilgisi üzerinde detaylandırılmıştır. Minibar buzdolabı kullanımında kapağının kapalı tutulması ve ekstra yiyecek ve içecek konulmamasını önemle rica ederiz.
  • Hastanemiz içerisinde -2. katta ibadethane bulunmaktadır.
  • Güvenliğinizi sağlamak için hastanemizde 7/24 güvenlik görevlilerimiz bulunmaktadır. Bina içi ve dışında yer alan kameralarımızla da görüntü kaydı alınmaktadır.
  • Hastalarımızın sağlığı için ve enfeksiyon riskini minimize etmek amacıyla odalarımıza 1 refakatçiden fazlası kabul edilmemektedir. Tek kişilik refakatçi yatağının hazırlanması için kat hemşirenize başvurabilirsiniz.

Yemekler:

  • Doktorlarımız ve Beslenme Diyet Uzmanlarımızın denetiminde hastalarımıza özel diyet programı uygulanmaktadır.
  • Odanızda size özel hazır bulundurulan menü kataloğundan dilediğiniz zaman odaya sipariş isteyebilirsiniz, ücretlendirme taburculuk işlemlerinde faturalandırılır. Menüyü incelemek için tıklayın.
  • Kafeteryamız 7/24 hizmet vermektedir.

TABURCU SÜRECİ

  • Çıkış işlemleriniz doktorunuzun son kontrollerinizi tamamladıktan sonra çıkış onayı vermesi ile planlanmaya başlanır.
  • Kat sekreteriniz verilen hizmet, ilaç ve malzeme girişlerini kontrol eder.
  • Tüm kontroller sağlandıktan sonra Kat Sekreteriniz Hasta Yatış ve Taburcu İşlemleri Birimimize taburcu işlemlerinizle ilgili bilgi verir.
  • Kat sekreteriniz tarafından hazırlanan “Taburcu Formu” ve Hasta Çıkış’a teslim edilecek gerekli evraklarınızla 1. katta bulunan Hasta Yatış ve Taburcu İşlemleri Birimi’ne yönlendirilirsiniz.
  • Hastanemizde yararlandığınız sigortaya göre işlemleriniz tamamlanır.
  • Hasta Yatış ve Taburcu İşlemleri Birimimiz 7/24 hizmet vermektedir. Resmî tatiller ve benzeri zamanlarda taburcu işlemlerinizi acil servislerimizde yaptırabilirsiniz.

Hastaneden Ayrılmadan Önce:

  • Doktorunuz bir gün öncesinden taburcu zamanınız hakkında bilgi verir, taburcu sonrası randevunuzu doktorunuzla planlamayı unutmayın.
  • Kullanacağınız ilaçlarla ilgili merak ettiklerinizi doktorunuza sorun.
  • Eve gittiğinizde yapmanız gerekenler konusunda bilgi alın.
  • İhtiyaç durumunda aramak üzere bir telefon numarası isteyin.
  • Lütfen kontrol randevunuza, verilen gün ve saatte gelmeye özen gösterin.

ANLAŞMALI KURUMLAR

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), özel sağlık ve tamamlayıcı sağlık sigortası kurumları ve özel kurum anlaşmalarımız bulunmaktadır. Anlaşmalı Kurumlarımızı incelemek için tıklayın.

ZİYARET PLANLAMASI

Hastanemizde tedavi planlamanız Çağrı Merkezimiz veya websitemiz aracılığıyla tedavi olmayı istediğiniz doktor randevunuzla başlamaktadır. Muayene ücretlerimiz hakkında Çağrı Merkezimizden bilgi alabilirsiniz, doktor muayenesi ardından karar verilen tedavi planlamasına göre tahlil ve tetkikler ile ilgili ücretleri ise Hasta Kabul Birimimizden öğrenebilirsiniz.

Çağrı Merkezi: 444 64 41

WhatsApp: 0530 916 44 99

 

İnternet sitemizde çerez kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi için Gizlilik ve Çerez Politikası’nı inceleyiniz. Devam etmeniz halinde çerez kullanımına izin verdiğinizi kabul edeceğiz.